والا من انجام دادم اصلانم درد نکرد. بی حسی بودم. اصلا متوجه نمیشی انگار سرت تو گوشیه داری فیلم میبینی نگران نشو. من خیلی ترسو بودم اما. اتفاقا. خیلی خوب بود
نگران نباش منم یک ماه پیش دقیقا همین امروز سرکلاژ شدم اصلا متوجه نمیشی تا تموم بشه بعدشم درد خیلیییی کمی داری
اصلا درد نداره
نترس اصلا چیزی نیس بیهوش میکنن بعدش هم که بهوش اومدی یکم درد پریودی میگیری همین فقط باید بعدش خیلی مراقبت باشی
من پاهام میلرزید از ترس😂
دردشم اصلااا برای همه یکی نیس
یکی خیلی درد داره یکی اصلا متوجه نمیشه
من خودم اذیت شدم ی مقدار مخصوصا بعدش ک بی حسی ها رفت
ایشالله ک بخیر میگذره نترس
فکر نمیکنم اصلا متوجه بشی
بیهوش میکنن در حد ۱۰ یا ۲۰ دقیقه
وقتی بهوش اومدی هم چیزی حس نمیکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.