سونوگرافی معمولی مث قلب یا چکاپ اره من تامین اجتماعی و تکمیلی دارم البته
ولی انتی و آنومالی آزاده
اصلاکیگفت ای حرفو من سونوان تی ۲۶۰۰گرفت ازمایشمم۱۸۰۰ کجاش رایگان بودبیمم سلامته😐😐💔
نه
غربالگری و سونو کلا ازاد
من تامین اجتماعی داریم ولی آزاد حساب میکنن،قبل عید من سونو انجام دادم ۳۵۰۰،آزمایشمم ساده انجام ندادم nipt انجام دادم ۹تومن شد
هيچي رايگان نيس😂🙊
ن بابا
خیر
نه بابا کجا بوده اصن بیمه قبول نمیکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.