سلام خانوما با بیمه سلامت سونوگرافی اینا راسته میگن رایگانه؟

۸ پاسخ

سونوگرافی معمولی مث قلب یا چکاپ اره من تامین اجتماعی و تکمیلی دارم البته
ولی انتی و آنومالی آزاده

اصلاکی‌گفت ای حرفو من سونوان تی ۲۶۰۰گرفت ازمایشمم۱۸۰۰ کجاش رایگان بودبیمم سلامته😐😐💔

نه
غربالگری و سونو کلا ازاد

من تامین اجتماعی داریم ولی آزاد حساب میکنن،قبل عید من سونو انجام دادم ۳۵۰۰،آزمایشمم ساده انجام ندادم nipt انجام دادم ۹تومن شد

هيچي رايگان نيس😂🙊

ن بابا

خیر

نه بابا کجا بوده اصن بیمه قبول نمیکنن

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر🤴🏻🩵 مامان شاه پسر🤴🏻🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وششم بارداری