سلام خانما خورد باقالی تو ۱۶ هفته ضررداره یان؟

۴ پاسخ

نخوری بهتره

سلام اگر مشکل خون و فابیسم نیستی در حد متعادل اشکالی نداره

من ک مامانم نمیزاشت بخورم میگن بده

نخوری بهتره الرژی زاست

سوال های مرتبط

مامان فندوق

فندوق مامان فندوق فندوق هفته هفدهم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل دخترام 💚 مامان گل دخترام 💚 هفته سی‌ام بارداری
مامان پسریم🩵 مامان پسریم🩵 هفته بیستم بارداری
مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلارا و تو دلی مامان دلارا و تو دلی هفته هفدهم بارداری