۶ پاسخ

من همه کار کردم جز خوردن😂
یک کیلو ام کم کردم تو عید🫠

من میخورم بعدش عذاب وجدانش خفه م میکنه ولی راهی برای کنترلش ندارم. همه ش تو خونه هستم.تنها سرگرمی خوردنه😭😭😭

اخ گفتی دقیقا😬من از شنبه قراره فست و پیاده روی و یا هم شروع کنم

منکه عید رو رژیم بودم از شیرینی خوردن فقط حسرتش بهم رسید😫

منم چاق شدم چااااق

وای دقیقا منم هر روز اجیل و شیرینی و شکلات. حالا فرقی نمیکنه جایی رفته باشم یا مهمون اومده باشه. هی خوردم و چرت و پرت تعریف کردیم. وای خدایا

سوال های مرتبط