من همه کار کردم جز خوردن😂
یک کیلو ام کم کردم تو عید🫠
من میخورم بعدش عذاب وجدانش خفه م میکنه ولی راهی برای کنترلش ندارم. همه ش تو خونه هستم.تنها سرگرمی خوردنه😭😭😭
اخ گفتی دقیقا😬من از شنبه قراره فست و پیاده روی و یا هم شروع کنم
منکه عید رو رژیم بودم از شیرینی خوردن فقط حسرتش بهم رسید😫
منم چاق شدم چااااق
وای دقیقا منم هر روز اجیل و شیرینی و شکلات. حالا فرقی نمیکنه جایی رفته باشم یا مهمون اومده باشه. هی خوردم و چرت و پرت تعریف کردیم. وای خدایا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.