من دخترم که نگرفت چون شیر زیاد دادم پسرم چون شیر نداشتم روزای اول گرفت فقط شیر زیاد دادم
دخترم دوماه ویک هفته زرد بود
زردیش روی ۱۱بود
فقط ترنجیبن، شیرخشت وقطره بیلی استپ دادم
دکترگفت آزمایش بده وشیرخشک ولی من انجام ندادم
چون بچه قبلیم هم تا ۲ماه وخورده ای زرد بود بعدیهو زردیش رفت
هرکی هرچی گفت بگو انجام دادم دکترگفته به مرور خوب میشع تا دیگه کسی نخواد اعصابت را بهم بریزه
زردی ۱۲واسه بچه دوماهه زیادنیست اون زردی طول کشیده هستش خودش خوب میشه
من به بچم شیرخشک دادم سر دوروز کلا زردیش خوب شد
من همه کار کردم نشد
شیر خشک دادم ۴۸ ساعت
از ۱۳ اومد ۸
دفعات شیردهی هر دو تا سه ساعت کن بعدش لباس گرم نپوش کنارشم تونستی شیرخشک بده
پسر من هنوز سر بینیش زرده
شیرخشک بدی رفته
پسره من تا دوماه زردی داشت چون شیر خودمو میخورد ولی زردیش ۱۰ بود معمولا
اصلا لباس گرم نپوشون
خیلی خیلی شیر بده
عزیزم اسم دختر هم اسم دخترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.