۱۲ پاسخ

چقدر خوب این عشقم

من دیگه معتادشم رنگ نارنجیش به طرز عجیبی آیینه هم تمیز میکنه بدون لک ورد گازو انقد تمیز میکنه همه چی روبرق میندازه

واقعن عالیه من عاشقشم دست راستمه

چون خیسه بعدش لک نمیندازه ؟؟یا باید با دستمال خشک خشکش کرد بعدش ؟؟؟

آینه رو لک نمیکنه و اینکه بصرفه هست؟

من برند فیری دارم عالیه🤌🏻

منم با رایحه لیمو دارم باهاش کابینت و سرامیک اینا تمیز میکنم. ولی میز تلوزیون رو لک میندازه.کلا برا تمیز کردن گرد و غبار و چربی بهتره

خیلی خوبه 😍

چند گرفتی چه خوبه؟

خواهرم خریده بود می‌گفت خیلی عالی بوی لیمو بود گفت بوش کمه صابونی بوش خوبه تمیز می‌کنه همه جا

منم داستم و خیل خیلی خوب بود ،چند روز پیش تموم شد
این دفعه لیمویی میخرم😊

تصویر

چیارو باهاش پاک میکنی؟ چون عطریه میگم

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🦄 مامان دلوین 🦄 ۵ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۵ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ سالگی
مامان پرنسس❤️ مامان پرنسس❤️ ۵ سالگی
مامان پرنسس❤️ مامان پرنسس❤️ ۵ سالگی
مامان امیرعلی👦🏻 مامان امیرعلی👦🏻 ۵ سالگی
مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ ۵ سالگی
مامان علی مامان علی ۵ سالگی