۷ پاسخ

@Setyshsol


گروه داریم روبیکا دوست دارین بیایین به این آیدی پیام بدین

منم باشماچندروزفاصله دارم

بسلامتی زایمان کنی عزیزم

انشالله

بسلامتی زایمان کنی

بسلامتی بغل بگیریش عزیزم
کاش منم زود برسم‌ب هفته شما

ب سلامتی بگذره برات♥♥

سوال های مرتبط