۶ پاسخ

دعا می‌کنم بارون بیاد نریم جایی
با بچه مکافاته واقعا🙄😬💔

حال روحیم خوب نیست میشینم تو خونه راحت ترم اطرافیان میرن ولی من ن

کهک یه پارک بزرگ داره خوبه برا خودتونو بچها

منکه ی هفتس از خونه بیزون نرفتم شوهرم ابله مرغون گرفته

ایکاش بارون شدید بیاد نریم

همه باهمممم بوستان علوی 😂😂

سوال های مرتبط