۶ پاسخ

منم داییم فوت شد و کلا به سختی میگذره🥲

منم :)

از روز ۴ مریض شدیم و کلا تو خونه ایم خیلی سخته جایی نری سرما هم بخوری با بچت

پس من چی تکو تنها بودم نه کسیو دیدم نه کسی منو دید نه جایی رفتم حتی 💔

ما هممممم

ما هم همینطور کلا عید عید نبود

سوال های مرتبط