ماهم خونه ایم بیرون امن نیس
همچنان عصبی و قهر خونم
جایی نرفتم اومدم خونه مامانم اینا
نخل بودیم ۶تاماشین رفتیم
۳ ساعتی بیرون بودیم برای ناهار اومدیم خونه یکمپیش الان دارم بچه ها میخوابونم یکم خستگی در کنن دوباره شام بریم پارک ناهار جوجه شام بندری درست میکنیم
فیلم و سووشون و میبینم اما ظهر فقط ناهار رفتیم بیرون برگشتیم زود
ماهم خونه ایم من کلا۱۳دوس ندارم بیرون برم دورهمی خونه رو ترجیح میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.