۷ پاسخ

ماهم خونه ایم بیرون امن نیس

همچنان عصبی و قهر خونم

جایی نرفتم اومدم خونه مامانم اینا

نخل بودیم ۶تاماشین رفتیم

۳ ساعتی بیرون بودیم برای ناهار اومدیم خونه یکم‌پیش الان دارم بچه ها میخوابونم یکم خستگی در کنن دوباره شام بریم پارک ناهار جوجه شام بندری درست میکنیم

تصویر

فیلم و سووشون و میبینم اما ظهر فقط ناهار رفتیم بیرون برگشتیم زود

ماهم خونه ایم من کلا۱۳دوس ندارم بیرون برم دورهمی خونه رو ترجیح میدم

سوال های مرتبط