۱۲ پاسخ

اولین باره میشنوم
خرافات

مشکلی نیست

تصویر

والا من برای خوابیدن شنیده بودم
ک میگن ی بیست دقیقه ای صبر کنید تا دمای بچه با دمای محیط یکسان شه بعد بخوابه در مورد شیر چیزی نگفتن

مگه باید صبرکرد😐
مامان من هروقت نی نی هاشو حموم میکرد گریه میکردن تا خشکشون میکرد و لباساشونو میپوشوند بعدش شیربهشون میداد و اوناهم سریع اروم میشدن و میخابیدن... اولین باره میشنوم این حرفو😕😐

خرافات نیست
دلیل علمی داره
۴۰دقیقه بعد حمام میتونید شیر بدید

خیلی از خانم ها توی گهواره میگن که مثلا بچه شیر رو بالا میاره بخاطر حرارت بالای بدن منم نشنیدم، من پسرم رو لباس میپوشوندم شیر میدادم مشکلی نداشت، حالا یکبار از پزشکش بپزس

من لباس تنش کنم اماده بشه شیر میدم میخوابونمش

منم شنیدم تو اینستا خیلی دیدم میگن بعد حمام زود شیر ندیدن دلیلش رو نمی‌دونم ولی فکر میکنم می‌گفت خون قشنگ جریان پیدا کنه.... بازم نمی‌دونم والا ولی دختر من صبر نداره شیر ندم هلاک میشه

من که بعد حموم فوری باید بهش شیر بدم
اگه نه آروم نمیشه جیغ و گریه

من لباساشو میپوشونم و میدم وگرنه نمیخوابه ، پنج دقه میخوره میخوابه

من شیر میدم چون گریه می‌کنه ولی میگن چون شیر داغ میشه همون اول بهش شیر ندین بهتره

من نشنیدم تا حالا ،معمولا بعد از حمام هم به بچم شیر میدم

سوال های مرتبط