بیشعور ترین ادم اینجا شوهرته
مقصر شوهرته
چه خانوادگی بیشعورا اینا. نه من هرگز دختر بدون خودم اجازه نمیدم ببرن جایی حتی تا سوپرمارکت،چه برسه به مهمونی. شکرخدا شوهرمم بدون من خونه کسی نمیره میگه مگه مجردم بی زن و بچه برم جایی.
نه والا تنها نمیزارم برن بچه شوهرم عیدی چ کار بیخودی حیلی بهت بی احترامی کردن والا من میبودم اوقات شوهره رو سگ میکردم
چه بیشعور
یعنییی چیییی!؟چراااا اخه!؟
من ۴تا بچه دارم از خدامه با خودشون ببرن منم نبرن به شرطی که مواظبشون باشن و بهشون خوش بگذره😁
اصلا چ معنی داره شوهر تنها بره عید دیدنی ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!مگه زنش دسته بیله؟؟؟؟؟؟؟؟؟متاسفم واسه شوهرت چقد بیشعوره
مگه شوهر بدون خانمش پا میشه میره جایی؟
اونم عید دیدنی!
نمیگن زنت کو؟
متاسفم برا همسرتون
بعدم خانواده اش
دیشب از خالش پرسیدم دختر عمه های علی بودن گفت نه بعد دودقیقه بعد داییش لو داد که بودن
ببخشید ولی شوهر خیلی بیشعوری داری
من شوهرم میگه همیشه جای که منم توهم هستی کنارم من نباشم توهم نیستی
مقصر شوهرته که تنها بلند شده رفته بهت احترام نذاشته دیگه تا آخرش خودت برو که چقدر براشون باارزشی .
مرض دارن؟ مشکل شون چیه؟
مگه میشه شوهرت چیزی نگفت بعد 🤨🤨 رفت بدون حرفی
کاری ب هیچی ندارم ولی شوهره چقد ..... تشریف داره
چقدر بد دخترم اصلا با مادرشوهرم نمیونه ک بره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.