۶ پاسخ

ولی من شنیدم میگن اگه اول صابون بزنی بعد سفیدآب دیگه چرک نمیاد سفید آب میماسه

اول بزار بدنت خیس بشه یه چارپنج دقیقه‌ای بعد کیسه رو خیس کن ابشو بچلون یکم سفیدآب بزن رو کیسه بکش رو بدنت دستتو باید تقریبا محکم و با فشار بکشی مثل لیف زدن نه یکم خشن تر😐😂

صابون بزنی بدنت چرکت در نمیاد اول بذار بدنت خیس شه بعد کیسه بکش سفید آبم از اینایی بخر که مهر ه آبی داره روش نوشته اصل

اول باید با صابون لیف بکشی
بعد با کیسه چرک کنی

اره بایدخیس باشه

سفیداب خوب نیس
اگ خوب باشه راحت چرک میاد

سوال های مرتبط

مامان سوین مامان سوین ۳ سالگی