۲ پاسخ

اره عزیزم یعنی تو کاناله و هنوز تو کیسه بیضه نیومده باید حتما ببرید دکتر سونو گرافی تا مطمئن بشین بعد ببرید پیش ی دکتر عاااالی جراحی
اراد همینجوری بود تقریبا یکسالو نیم داشت جراحی کرد الا خداروشکر خوبه

بیضه تو کیسه اویزونه. بعضی وقتا یکیش میره بالای کیسه.

سوال های مرتبط