اره عزیزم یعنی تو کاناله و هنوز تو کیسه بیضه نیومده باید حتما ببرید دکتر سونو گرافی تا مطمئن بشین بعد ببرید پیش ی دکتر عاااالی جراحی
اراد همینجوری بود تقریبا یکسالو نیم داشت جراحی کرد الا خداروشکر خوبه
بیضه تو کیسه اویزونه. بعضی وقتا یکیش میره بالای کیسه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.