مال پسرمن یکی سرجاشه. حالت درازکش میشه یکیش میره بالا بعد حالت دستشویی میشه هردومیاد پایین..نمیدونم طبیعیه یا نه؟
پسر منم اینطوریه ،، فکر کنم طبیعیه ،نمیدونم والا تاحالا پیگیرش نبودم
عزیزم برای پسرمنم یکی دوماه پیش گفت اسانسوری یک سال بعدبایددوباره چک بشه
مال پسر من آسانسوری. هستش دکتر گف شش ماه بعد بیاربردم گف همه چی اوکیع نیاز ب چیزی نیست برای اطمینان یک سال دیگه بیار حالا چند ماه دیگه میبرم دوباره
این شرایط رو بیضه آسانسوری میگن گلم. به نظرم طبیعی نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.