مامانا خوردن این فلفلا ضرری نداره؟ من زیاد میخورم 🥺😫

تصویر
۱۲ پاسخ

خوب نیست اصلا
ی تایمی کنترل کن خودتو نخور

برا بچه خوب نیس

شوره ؟؟؟

زیاد نخور گلم

میگن غذا های تند کلا برای بچه زیاد خوب نیست
میخوری به اندازه و کم بخور

نخور غذای تند برا جنین خوب نیس

منم دلم میخواد ، کرانچی آتشی و چیزای تند ولی ضرر داره😭

تندی واسه جنین خوب نیست عزیزم

ضرر که نمیدونم اما جنین طعم تند دوس نداره

نه چرا ضرر داشته باشه کم بخور

وای ترشی فلفل 😋🤤
بخور ولی زیاده روی نکن

وای من عاشق چیزای تند و شور و ترشم

سوال های مرتبط

مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› ۲ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه👼🏻💙 مامان جوجه👼🏻💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان نفس🩷🎀 مامان نفس🩷🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادین و تو دلی مامان رادین و تو دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آریا و نی نی مامان آریا و نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مِهراد 💙👶 مامان مِهراد 💙👶 ۴ ماهگی
مامان ایران مامان ایران هفته سی‌ام بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری