۱۲ پاسخ

منم جایی نمیرم بلخره همه جا شلوغه دستشویی پیدا نمیشه و اینکه هوا سرده همین ماه آخر کار دست خودم ندم😅😅😅😅😅

عزیزم منکه جایی نمیرم از بس دسشویی میرم😂🤦🏻‍♀️

من شوهرم میگه غلط کردی جایی نمی برمت برات بده 🤒🥲

من جایی نمیرم خطری هست 🫠

من ک فکر نکنم جایی برم خسته میشم

ما تو خونه هستیم بعدش یه دور میریم میزنیم
اما صندلی رو بخوابون عزیزدلم
یا دراز بکش چیزی نمیشه رسیدی هم دراز بکش

منم همینطورم حدودا با ماشین ۴۵ دقیقه اینا راه داریم البته ترافیکم هست احتمالا طولانی تر میشه
منکه تصمیم گرفتم چند جا تو مسیر پیاده شم یکم راه برم

گفتن تامیتونید بیرون نرید خطرناکه😐

چقد سخت میگیری برو
اونجا دراز میکشی
من مسیرم تا دکترم هردفعه یک ساعت راهه فقط،مسیر رفت یک ساعت هم برگشت

اگر شرایط دارید به جای نزدیک تر و انتخاب گنیددث

در خانهههههه
اگه مسیرش سخت و دست اندازی نیس بشین صندلیتو بخوابون

دراز بکش

سوال های مرتبط