سلام خانماخوبین کسی میدونه قیمت آزمایش غربالگری دوم بدون بیمه چقدمیشه

۶ پاسخ

اگر منظورت کواد مارکر من یکشنبه دادم ازادم بود ۲۸۰۰شد

به من گفت 3تومن

من یدونه سلفری دادم ۸/۸۰۰

۴تا۵تمن در نظر بگیر

۳ تومن البته من اوایل اسفند انجام دادم از تعرفه بعد عید خبر ندارم

3500

سوال های مرتبط

مامان همتاوهاکان مامان همتاوهاکان هفته بیستم بارداری
مامان آریا وآرن👣👼 مامان آریا وآرن👣👼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمد
🫀 مامان محمد 🫀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی