۹ پاسخ

من امتحان کردم البته قبل بارداری سیس رایس میگرفتم روش کره بادام زمینی میزدم بادارچین و عسل یا بدون دارچین و عسل می‌خوردم کلامیل شیرینی مو کم کرده بود اما الان نمیدونم توبارداری خوبه یانه

من قندم لب مرزه دارم رعایت میکنم که نرسم به دیابت

من از روز سال تحویل انقد خوردم خدا کمکم کنه فقط

ای خواهر دست ب دلم نزار ک خونه😭

موز بزار تو میکسر بزار تو فریزر یکم ببنده مثل بستنی میشه اما خب میوه ام زیادش برات خوب نیست 🙈

منم همین جوریم دیابت دارم تنها نیستی اینقدر دلم کیک و شیرینی میخواد
اونم به کنار حتی میترسم میوه مثل ملون بخورم

بهش فک نکن

منم همینطور🫠ولی فعلا ازمایش ندادم نمیدونم دارم یانه

من از موقع سال تحویل تا الان انقد خوردم خدا به دادم برسه این ماه کلی وزن اضافه کردم حتما😫

سوال های مرتبط

مامان هانا ودلانا♥️♥️ مامان هانا ودلانا♥️♥️ ۱۴ ماهگی