۴ پاسخ

عزیزم این علائمت از کم خونی بود ؟ منم دارم اینارو همراه تپش قلب
ینی از کم خونیمه؟

من هیچ علائمی ندارم فقط روزی که ازمایش دادم تا دوروز سرگیجه داشتم همه میگفتن از خونیه که ازت کشیدن ولی خوب جوابش که اومد فهمیدم همون یکم خونی هم که داشتم کشیده بودن به خاطر اون سرگیجه داشتم

من سردرد میگرفتم
خسته بودم همش
ازمایش دادم‌ پایین بود دارو خوردم خوب شدم

اره عزیزم من یکی از علائمم این بود که خیلی تو خواب عرق میکردم خیس خیس

سوال های مرتبط

مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری