۶ پاسخ

والا منم زیاد میخورم ولی میگن کافئینش ممکنه باعث آلرژی بچه بشه و همچین خوردن بی رویه اش میتونه باعث شلوغی بیش از حد یا بیش فعالی بشه

اصلا بچه ی بیش فعال وجود نداره بعضی بچه ها ذاتا شیطونن و ریطی به کاکائو هم نداره الان چون همه بچه ها تو چهار دیواری خونه آن همه توقع دارن بچه ها آروم و مودب باشن اگه بچه ای شیطون باشه بهش میگن بیش فعال 😐

وای منم مخصوصا شکلات شونیز اون قرمزاش🙄🫣

بچه ی پیش فعااال🤕

اگه قند نداری ایرادی نداره
هرچند که من قندم دارم ولی رعایت نمیکنم اصلا

من یه عالمه میخورم

سوال های مرتبط