والا منم زیاد میخورم ولی میگن کافئینش ممکنه باعث آلرژی بچه بشه و همچین خوردن بی رویه اش میتونه باعث شلوغی بیش از حد یا بیش فعالی بشه
اصلا بچه ی بیش فعال وجود نداره بعضی بچه ها ذاتا شیطونن و ریطی به کاکائو هم نداره الان چون همه بچه ها تو چهار دیواری خونه آن همه توقع دارن بچه ها آروم و مودب باشن اگه بچه ای شیطون باشه بهش میگن بیش فعال 😐
وای منم مخصوصا شکلات شونیز اون قرمزاش🙄🫣
بچه ی پیش فعااال🤕
اگه قند نداری ایرادی نداره
هرچند که من قندم دارم ولی رعایت نمیکنم اصلا
من یه عالمه میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.