منک خیلی خوردم تو بارداری خداکنه زیاد ضرر نداشته باشه😕
اره قند داره نخور
دیگه گرون شده خدا شکر نتونی بخوری
شوخی کردم😂😂😂
قند میگیری عزیزم
منم خیلی هوس میخورم ولی نهایت یه لیوان دو لیوان تو ماه بخورم
من خیلی گه گداری میخورم
چون خیلی نوشابه خور بودم 🥲
آره ضرر داره قطعا در حد رفع هوس یکم بخور واقعان چیز خوبی نیست ک بگم بخور نوش جان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.