من نوشابه خیلی هوس میکنم ضرر داره بنظرتون؟

۶ پاسخ

منک خیلی خوردم تو بارداری خداکنه زیاد ضرر نداشته باشه😕

اره قند داره نخور

دیگه گرون شده خدا شکر نتونی بخوری
شوخی کردم😂😂😂
قند میگیری عزیزم

منم خیلی هوس میخورم ولی نهایت یه لیوان دو لیوان تو ماه بخورم

من خیلی گه گداری میخورم
چون خیلی نوشابه خور بودم 🥲

آره ضرر داره قطعا در حد رفع هوس یکم بخور واقعان چیز خوبی نیست ک بگم بخور نوش جان

سوال های مرتبط

مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی