فرزندپروری پوشک شیرخشک کولیک

تصویر
۴ پاسخ

من که تو دلم موند یه بار شوهرم بیشعورم بیاد با خانواده خودم بیرون ..کثافت همش میگه خوشم نمیاد شلوغی ما رو می‌بره تنهایی عین اوسکولا میشینیم نگاه میکنیم

خونه مادرشوهرم هستم دراز کشیدم اتاق

ما هم هرسال ۱۳ بدر همه جمع میشن خونه بابام تو لاهیجان چون حیاطمون بزرگه
ولی من حوصله ندارم دردسرش برای ماست

منم تازه شام خوردیم ظرفارو بشورم بعدش بساط قلیون داریم
البته بعد اینکه ایهان بخوابه
فردا هم قراره به عموهام و بابام اینا با خانواده شوهرم بریم بیرون

سوال های مرتبط