۶ پاسخ

ساک بچه 👇

یه ست کامل : بولیز شلوار / زیردکمه و جوراب / کلاه و دستکش
یه ست کامل : سرهمی / زیر دکمه و جوراب و کلاه و دستکش
پتو دور پیچ / روانداز موسلین / قنداق سوئیسی / قنداق چسبی
مای بیبی / دستمال مرطوب / دستمال خشک کن

ساک خودم 👇

مدارک کامل پزشکی و شناسنامه ها و کارت ملی ها
سوتین نخی / شورت نخی / پد سینه
پوشک بچه سایز بزرگ / شیاف دیکلوفناک
ست لباس برای برگشت از بیمارستان
دستمال کاغذی / لوازم ارایشی / برس مو

خوراکی ها 👇
فلاسک اب /چای کیسه ای / نسکافه / قند / خرما و نبات /
اجیل چهارمغز / شکلات و کاکائو / قاشق چنگال و لیوان / کمپوت خونگی / ابمیوه طبیعی

من هنوز ساکمو نبستم😁
شب قبل عملم میبندم

منم هنوز چیزی جمع نکردم
حس میکنم اگر جمع کنم هرروز زرام صدروز میگذره 😁😁

من انقدر برام شیرین بود از ۳۳ هفته جمع کردم ولی یادت نره لباسای بچه رو اولین بار بشوری
دو سری لباس زیر و رو یک سری هم بیمارستان میده سعی کن لباس تیکه ای ببری سرهمی برای اوایل سخته
حوله دور پیچ البته یدونه هم بیمارستان داد که خیلی عالی بود
شیشه و شیرخشک بردار ولی ممکنه پرستارا گیر بدن ولی بردار خیلی لازمه
پوشک سایز صفر
شرت زایمان از این توریا بخر از داروخانه
پوشک زایمان
اگر طبیعی هستی خرما حتما بردار آناناس آبمیوه واگرسزارینی نسکافه خیلی واجبه سردرداتو از بین میبره

عزیزم دیگ کم کم جمع کن از ۳۴ هفته احتمال زایمان برا همه وجود داره استرسم نگیر لچه از ۳۴ کامله

36به بعد

سوال های مرتبط

مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی
مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری