۱۳ پاسخ

من ک ندیدم که بیفته فکر کنم جذبی بود تا یک ماه خوب شد بعد بیرون زدگی مقعد چجوریه برا من داخل واژن با آینه نگاه میکنم مثل یه گوشت پایین واژنم هست همونه درد مقعد ندارم دکتر هم میترسم برم رابطه هم امروز 41 روزه از زایمانم نداشتیم هر کدوم تون می‌دونیم بگین لطفاً

برای من از ۱۳روزگی شروع کردن به افتادن تا ۲۵روزگی بیرون زدگی مقعد داشتم ولی کم یوبستم که حل شد اونم خوب شد بخیه ها درد داشتنتا همین چند وقت پیش

من طبیعی اوردم بچه اولم ولی خداروشکر بخیه نخوردم اصلا

بخیه های من ک تا چهل روز طول کشید برای دانه بواسیر شیاف بگیر از داروخانه بگو برای دانه بواسیر خوبه خوب میشه من به شدت درد میکرد ک میخواستم برم بیمارستان یه شیاف گذاشتم خوب شد

بخیه ی بیرونی همون قبل ده افتاد، درد نداشتم من ولی دارو و اینا زیاد داشتم، فقط گاهی داخلی انگار درد می‌کنه وقتایی که تحرک زیاد دارم
بیرون زدگی ندارم خداروشکر

من تو 10 روز دکتر بخیه هامو کشوند
بعد منم حس میکنم مقعدم بیرون زده چاره ای نمیبینم

من الان ۱۲ روزه زایمان کردم تا حالا بخیه هام نیوفتادن بخیه هام هم داخلیه درد ندارن ولی دیگه نشستن یکم سخته

بخیه ها تقریبا تا ۲۰/۳۰روز بود
بیرون زدگی اول اینکه غذاهای روان بخورید ک یبوست نشید
بعد هم شربت مگنی میلک بخورید دفع رواسان می‌کنه
پماد رکتول هم خوبه

بیرون زدگیو دارم حتی امشب خون اومد ازش بخیه بیرونیم ۲۰ روزگی افتاد داخلیا هنوز هستن

واسه من تا چهلم بود هی نخ در میومد
بیرون زی مقعدمم چون بواسیر دارم باید عمل کنم فک نکنم همینطوری خوب شه😫

هیچی افسردگی گرفتیم چیکار میخوایم بکنیم
برا چی بچه آوردیم نمیدونم

هنوز نیفتاده

من بیرون زدگی دارم نمیدونم باید چیکارش کرد خیلی دردآوره

سوال های مرتبط