منم همینم ولی دکتر گفت نه
گفت کار سنگین هم انجام نده، سنگینی بلند نکن
ولی خب هفته به هفته فرق داره
شما از دکترت بپرس
من ۳۴ بودم دکتر اجازه داد
۳۳ خوبه ولی خب هرچقدر رابطه نباشه بهتره
من انتی ۳۲ بودم آنومالی ۳۴ سونو رشد ۳۸ و خرده ای بازم خطا داشت از عکسش ۴۰ اینا بودم
فقط رابطه نداشتم خودم و سعی میکردم بیشتر دراز بکشم همین،دکتر هم بهم گفت رابطه داشته باش گوش ندادم گفتم بزار بره بالا بعدا بچه سنگین شد زایمان زودرس نگیرم
خوبه سرویکستااااا
ولی رابطه نداشته باشی خیلی بهتره
چون نزدیک مرزه سرویکست
بله من طول سرویکسم ۳۳ دکتر بهم اجازه داد گفت مشکلی نداره
دکتر من گفت آره اما الان 34 هفته هستم.
زمان شنا بدون دخول میگفت هر ده روزی دو هفته ای اشکال نداره
نه اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.