عزیزم نون و برنج و سیب زمینی ک دوستان به عنوان غذای سبک گفتن همش قند داره، اگر انفدر برات مهمه پروتئین بخور، مثلا فیله مزغ بخور با سبزیجات ک فیبر داره
دلی درکل خودت باش
تا بفهمی واقعا قندت چقدره، ن زیاده روی کن، ن کم بخور!
همون غذاهای خودت رو مصرف کن!
من آزمایشگاهِ داخل زایشگاه کار میکردم عزیزم
اگر بازم سوالی بود در خدمتم
موز نخور هندونه نخور سعی کن سالاد کنار غذات زیاد بخوری البته بدون سس شب قبلشم غذایی ک سیب زمینی و حبوبات داشته باشه نخور
شام هرچی میخورید فقط چرب و قندی نباشه
مثلا برنج نخورید
سبک باشه دیگه مثل نون پنیر سبزی و...
از ساعت ۱۱ شب به بعد دیگه چیزی جز آب نخورید و آزمایش رو نهایتا ساعت ۷ تا ۸ صبح بدید
لازم به پرهیز چند روزه نیست. باید عادی باشید همه چیزایی که در طول ردوز میخورید رو مصرف کنید و حدود ۸ ساعت ناشتا باشید کافیه
اگر پرهیز کنید که مشخص نمیشه قندتون دقیقا چنده
فقط ۸_۱۰ ساعت قبل از آزمایش بجز آب دیگه چیزی نخورید
من دوباره رفتم
شب قبل سیب زمینی آبپز با گوجه میتونی بخوری نون پنیر و گوجه و خیار هم میتونی بخوری باید سبک باشه
سر شب شام بخوری ۱۲ تا ۱۰ ساعت قبل ازمایش ناشتا باشی
خیلی عادی بایدباشی مهم نیس چی بخوری فقط سبک باشه شامت،۱۲ ببعدچیزی نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.