پسرمن هنوزم داره
بعضی بچه ها 6 ماهگی بعضی ها هم مثل دختر من معلوم نیست، بالا اوردن شی یا غذا، بی اشتهایی، برگشت اسید معده همون ترش کردن، خواب سبک
عه هنوزم بچه هاتون رفلاکس دارن؟
مگه وقتی بچه بشینه هنوزم رفلاکس داره یا تموم میشه ؟
فعلا ک همچنان بالا میاره طفلی 🥺🥺
خیلی کوفتیه لعنت بهش، نمیدونم تا کی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.