خانوما ریفلاکس چیه و کی خوب میشه؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

پسرمن هنوزم داره

بعضی بچه ها 6 ماهگی بعضی ها هم مثل دختر من معلوم نیست، بالا اوردن شی یا غذا، بی اشتهایی، برگشت اسید معده همون ترش کردن، خواب سبک

عه هنوزم بچه هاتون رفلاکس دارن؟
مگه وقتی بچه بشینه هنوزم رفلاکس داره یا تموم میشه ؟

فعلا ک همچنان بالا میاره طفلی 🥺🥺

خیلی کوفتیه لعنت بهش، نمیدونم تا کی

سوال های مرتبط

مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان هایکا مامان هایکا ۹ ماهگی