۳ پاسخ

رفلاکس داره عزیزم ببرش دکتر

منظورم اینه انگشتت بزار کنار ببینیش ک راحت بتونه نفس بکشه

خوب ببین موقع ک سینه رو میگیره راه بینیش بسته نباشه

سوال های مرتبط