۱۰ پاسخ

نع قربونت من ۳۷ هفته و ۳ روز زاییدم بچه خوب بود ۲۹۵۰ بود وزنش

به عوامل زیادی بستگی داره نمیشه گفت

برا خواهر شوهرم ۳۴ هفته نرف

پسر من ۳۷هفته و ۶روز دنیا اومد نرفت دستگاه خدارو شکر

اگه ریه بچه کامل شده باشه نمیره

نه.

نه عزیزم بچه. 40هفته رفته دستگاه. دیدی ولی 35نرفته همه چی به تنفس. بچه بستگی داره

نه عزیزم اگر همه چیزش خوب باشه وزن و سلامتیش دستگاه نمیذارن

۳۷ نه اما بستگی ب رشد جنین داره

نه البته بستگی ب رشد بچه داره

سوال های مرتبط

مامان ستین 🫀من مامان ستین 🫀من ۱۲ ماهگی
مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی