۴ پاسخ

اره زدن ما دقیقا داشتیم تو صدمتری میرفتیم کنارمون رو زدن
قبل ساختمون سمت راست پشت پست برق رو زدن آتش نشانی و اینا اومدن ما دیگ رد شدیم

بالا سر حرم پدافند بوده فعال شده بوده

۷ونیم زدن ولی من مشهدم متوجه نشدم

واقعا دارن میزنن من مشهد نیستم

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱۲ ماهگی
مامان 🩷دوقلوها🩷 مامان 🩷دوقلوها🩷 ۹ ماهگی