چیکار کنم پسزم پستونک بگیر ریفللاکس دارع فقط شیر میخاد

۳ پاسخ

کمی شیرینش کن شاید گرفت..من‌دخترم نمیگیره...بعضیا میگن اونت میگیره بیبی لند نمیگیره باید مارک ها رو امتحان کنی

ی‌کم‌ب قطره ویتامین آد بزن بهش بده بخوره فقط حواست باشه نمیتونی تو روز یاد تکرار کنی

یکم صبوری کن هی بده بهش تا بگیره

سوال های مرتبط

مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی