جای همگی سبز
ما رفتیم پارک زیتون قشم
یه جوری خلوت بود
جلومون هم جزیره لارک بود
❤️
هیچی یک ساعت عصر رفتیم جمع فامیل شوهر که کاش نمیرفتم همش اعصاب خورد بود یخ کردم از سرما
دریغ از یه دونه عکس😂 از ۸تا الان ۸ شب بیرون بودیم😂 کل دنیارو خوردیم من و خواهرشوهرام و شوهرامون
کاهو سرکه خوردیم هوا هم عالی بود
ما هم رفتیم بیرون تهش دعوا شد همه به جون هم افتادن نهارنخورده برگشتیم 🫠
جاتون خالی ماهم رفتیم بیرون سرما خوردم انقدر حالم بد دارم میمیرم
جاتون خالی ما رفتین دریا کنار 🌊
ما رسممونه ۱۳بدر نهار کوفته میخوریم
جاتون خالی خونه مامانم بودیم
ما هم در حد یک صبحانه رفتیم ۷ رسیدیم ده هم برگشتیم خونه شوهرم باید ساعت یک سرکار میبود
خونه بودم نیمرو خوردم🤣🤣عکس نمیخواد فک کنم😭😭🚶🏼♀️🚶🏼♀️
خونهههه درودیوار نگاه کردم😁
همسری شیفت بود امروز
با شوهرم رفتیم حیاط خونه مامانم اینا😂
سیزده بدر در باغ مادر بزرگم🌱
تو این سرما نمیشه جایی رفت
تو خونه نشسته بودم پا فیلم نگا کردن😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.