بارداری
امروز کجا رفتین چی خوردین😂😍 عکس بدین دلمون باز شه...

۱۴ پاسخ

جای همگی سبز
ما رفتیم پارک زیتون قشم
یه جوری خلوت بود
جلومون هم جزیره لارک بود
❤️

تصویر

هیچی یک ساعت عصر رفتیم جمع فامیل شوهر که کاش نمیرفتم همش اعصاب خورد بود یخ کردم از سرما

دریغ از یه دونه عکس😂 از ۸تا الان ۸ شب بیرون بودیم😂 کل دنیارو خوردیم من و خواهرشوهرام و شوهرامون

کاهو سرکه خوردیم هوا هم عالی بود

تصویر

ما هم رفتیم بیرون تهش دعوا شد همه به جون هم افتادن نهارنخورده برگشتیم 🫠

جاتون خالی ماهم رفتیم بیرون سرما خوردم انقدر حالم بد دارم میمیرم

تصویر

جاتون خالی ما رفتین دریا کنار 🌊

ما رسممونه ۱۳بدر نهار کوفته میخوریم
جاتون خالی خونه مامانم بودیم

ما هم در حد یک صبحانه رفتیم ۷ رسیدیم ده هم برگشتیم خونه شوهرم باید ساعت یک سرکار می‌بود

تصویر

خونه بودم نیمرو خوردم🤣🤣عکس نمیخواد فک کنم😭😭🚶🏼‍♀️🚶🏼‍♀️

خونهههه درودیوار نگاه کردم😁
همسری شیفت بود امروز

با شوهرم رفتیم حیاط خونه مامانم اینا😂

سیزده بدر در باغ مادر بزرگم🌱

تصویر

تو این سرما نمیشه جایی رفت
تو خونه نشسته بودم پا فیلم نگا کردن😄

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان پسرام 😍 مامان مامان پسرام 😍 روزهای ابتدایی تولد