شکم‌بند بارداری استفاده می‌کنید؟ خوبه؟

۱۰ پاسخ

من گرفتم استفاده میکنم اره خوبه تا حدودای ۶۰ درصد کمکی هست

من استفاده میکنم خیلی خوبه حتما تهیه کنین

عالیهههه.من سر اولی گرفتم،الانم استفاده میکنم.

سوال منم هست ولی شکمم زیاد نیست نمیدونم از کی خوبه ببندیم و...

من شکمم زیاد نیس نخریدم

مامان جونيا سال نو مبارى 08
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودك هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم با هر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

منم دارم ...
استفاده میکنم خیلی خوبه ‌

من چون کمردرد داشتم گرفتم خیلی کمک کننده بود برام خصوصا وقتایی که لازمه راه برم تو بازار
ولی طولانی ندت نباید استفاده کنی طی روز. چون باعث میشه متوجه اینکه ادرار داری نشه و خب موندن ادرار در مثانه هم خوب نیست ممکنه برگرده به کلیه و باعث عفونت کلیه بشه.
اگر این مورد رعایت بشه یا زود به زود بری سرویس بهداشتی زمانی که از کمربند بارداری استفاده میکنی، واقعا خوبه. حتی برای من احساس میکنم جلوی حرکت شکمم رو توی ماشین در حال حرکت میگیره و انگار شکمم محکم تر سر جاشه

منم شکمم زیاد نیست ولی درد کشاله داشتم دکترم گفت ببند خیلیییییی راضی ام

خیلی خوبه،حتما تهیه کنید

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی