گلم من هر ماه فولیکول داشتم ولی نمیگرف دو سال اقدامم دکتر گف ای فولیکولی ک با دارو میره بالا فقط زشد میکنه ولی کیفیت نداره بعد دارو تنبلی برام نوشت س ماه پیش وزنمم گف بالا کمش کن قدم ۱۶۵ وزنم هشتاد سه. سیزده کیلو کم کردم شیش کیلو دیگ هم باید کم کنم. دارو هم پودر اینو فولیک.. زینک پلاس ـ فرتیل آید بانوان. قرص آهن ویتامین و اسید فویلک اینا رو دارم مصرف میکنم همراه با رژیم انشاالله ک همی یکی دوماه جواب بگیرم
من یه دوره فولیکوژن و یه قرص گیاهی PUNICA اگه اشتباه نکنم دکتر نوشت خوردم بعد دو سه ماه حامله شدم نمیدونم از اون بود یا نه
اصلا ناامید نشو من خدم همش فک میکردم مشکل دارم افسردگی گرفته بودم چقد کار و مسافرت رفتم اون مدت ک باردار بودم خدم نمیدونستم تا ی شب ک شوهرم خاب دید باردارم رفتم بیبی گرفتم مثبت شد در ناباورانه ترین شکل ممکن
همسرت هم بفرست ازمایش اسپرم و چکاپ خون و ازمایش هرومونی
من فولیک اسید و ویتامین د س ۹ ماه بعد اقدام باردار شدم
من بعد پنج ماه ولی یکماه قبل بارداریم فولیک اسید و زینک طلایی میخوردم فک کنم تاثیر داشت
خب مشکلتون چیه؟
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.