خانما کسی بود تو هفته ۱۱ رفته آنتی ؟

۳ پاسخ

منم ۱۱هفته ۳روز رفتم عزیزم

من 11 هفته و سه روز بودم ولی ان تی برام 11 هفته و 5 روز زد

من ۱۱هفته وپنج روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان معجزه کن خدا مامان معجزه کن خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان هایلین مامان هایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری