۳۷ پاسخ

حاملگی چون همش استرس داری ک چرا تکون نمیخوره چرا کم تکون خورد چرا لکه بینی داری چرا درد داری و .... هزار تا چیز دیگه اینجوری به دنیا ک میاد حداقل جلو چشته دیگ نگران نیستی

قطعااا بچه داری منم فکرمیکردم بارداری ولی اشتباه میکردم

واسه ماهایی که دردمون زیاده حاملگی سختتره چون بعد بدنیا آمدن حداقل درد نداریم تنمون سالمه میتونیم به بچه برسیم

حاملگی استرس دارع.

اگه حاملگیت عادی باشه و شرایطت از همه نظرررر خوب باشه و اطرافیانت خیلی تحویلت بگیرن و هرروز بهت خوش بگذره و انتظار نی نی اذیتت نکنه میتونه دوران بهتری از بچه داری باشه ولی اگه کوچیکترین مشکلی داشته باشی و انتظار اذیتت کنه روااانی میشی در برابر سختترین روزای بچه داری هیچی نیست من ک دخترم دنیا اومد رفلاکس و الرژی و کولیک همههه رو باهم داشت ولیی برام راحتتر بود چون میدیدمش و استرس های دوران بارداری رو نداشتم ک ای وای تکون نخورد ای وای درد دارم نکنه زودتر دنیا. بیاد و مشکلات متعدد داشتم ک خیلی طول میکشه.... مخصوصا استراحت مطلق هم بودم انتظار داشت منو میکشت چون جایی هم نمیرفتم سرگرم شم😑 خلاصه یه بارداری خیلیی عالی و پرفکت میتونه بهتر از بچه داری باشه وگرنه انتخاب من بچه داریه همیشه

بچه‌داری هم عین ازدواج تا ازدواج نکردی در فکری به هر نحوی که ازدواج کنی و نمیشه ازدواج کنی میبینی خبری نیست درفرازی
بارداری هم همینه تا بارداری میگه کاش زایمان کنم راحت شم زایمان می‌کنی میگی چه خوب بود تو شکمم بود
درکل بارداری راحتتره کولیک‌شب بیداری گریه و....نیست

بنظرم حاملگی سخت تره واسه من
استراحت مطلقم
غذا درازکشیده
تفریح فقط سرویسه
سرکلاژی
سرویس پایین

بچه شیرینی داره کیف میکنی نگاش کنی

به جون ننم بچه داری🥴
در حسرت خوابم😮‍💨
در حسرت غذا خوردن 😮‍💨
ولی یه نگاهشو که میبینی میگی همه اینا به درک تو فقط خوب باش و اروم بخواب من خودمو فدات میکنم🥺🥲🤩🤩🤩🤩🤩

حاملگی متنفرم از این دوره

به نظرم حاملگی

حاملگی که از اول تا آخرش با حالت تهوع و ویار درد لگن واژن استراحت مطلق کمردرد بگذره تا اینجا که سخت بوده
خدا بچه داری رو به خیر بگذرونه

بچه داری سختره حاملگی حداقل خواب و بیداری بچه نداره😐😂

شما بچه چندمته؟

واسه من بارداری

قطعا حاملگی کل وجودم تواین چندماه راحت نفس نکشیدم پدرم‌دراومده فقط میگم کی میاد یه نفس راحت بکشم

قطعا بچه داری

بچه داری سخت تره
حاملگی هرچقدم درد داشته باشی میری یه گوشه میخوابی برا خودت
ولی بچه داری کلی شب بیداری داره
زردی بگیره بستری بشه
نصف شب با چشمای پر خواب باید پاشی شیر بدی
بچه بغلی باشه بیچاره ای
مریض بشه تب کنه دیگه بدتر چند شب پشت هم باید تا صب بشینی بالاسرش😫

بارداریا متفاوته یکی بارداری خطرناک داشته مول خطر سقط و سرملاژ شده و این حرفا از اون بپرسی میگه بارداری
ولی برای کسایی مثل من ک ذره ایی استرس نداشتن و اروم گذشته میگن بچه داری
چون بی خوابی داره تازه فسقل من فقط برای شیر بیدار میشه خبری از کولیک و این حرفا نیست خداروشکر ولی همون زود زود بیدار شدنش برای شیر توی شب بی خوابت میکنه
کمبود خواب هم خیلی بد
کمکی نیاز داری
بچه اول هم باشه ک رسما آماتوری و عیچی بلد نیستی و نیاز به کمک داری به شخصه خود من آماتور بودم تازه از پس کاراش بر میام ولی هنور نی ترسم حمومش کنم یا بشورمش با کمک انجام میدم

هردوتاش سخته ولی به نظرم استرس توی‌ حاملگی بیشتره ، ولی بچه داری جلوی چشمته میدونی باید چیکار کنی

بچه داری

برای من بارداری به شدت سخت بوددیسک کمر دارم درحد خرد شدن کمر درد میکشیدم حتی حرکت کردن هم عذاب بود برام البته ن این بارداری بلکه دوتای قبلی هم سخت و عذاب بود برام بچه داری خیلی راحت تره برام تا بارداری

حاملگی
چون استرس چیزایی رو داری ک پیش نیومده
خوابت سخته و کمه
مراقبت ویژه داری از خودت
ترس همراهته برای سلامتیش
اما بچه داری سختیش تایم اوله ک مثلا بچه شب بیدار باشه حالا ب هر دلبلی ک خب روزش میتونی استراحت داشته باشی

وای من میگم بارداری بعدش سختم باشه شیرینه

قطعا بارداری
بچه دیگه سالم بدنیا اومده میمونه زحمت بچه داری ک ....

من داغون شدم ، افسردگی بعد زایمان گرفتم گریه هم نمیتونم کنم بخیه هام در. میگیرع

من چون تو دوران بارداری خیلی کمر دردو پا درد داشتم نمیتونستم راه برم بدام سخت بود فک کردم زایمان کنم راحت میشم ولی اصلااااا کم نشده دردام
و بچه داری بیخوابیش اذیتم میکنه و گرنه لذت بخشه

صد در صد بچه داري

بچه داری

بچه داری

حاملگی سخته بجه داری اگ خابش منظم باشه شیرین ترینه

هر دو جای خود سخته ولی حاملگی اختیار دست خودته حداقل
بچه داری اختیار دست رئیس کوچولو هس🫠

بچه داری

الان خواستم این سوالو بپرسم🥲

بنظرم هر دوتا سخته فقط نوع سختیشون فرق می‌کنه

هر دو سخته

قطعاً بچه داری

سوال های مرتبط