۳۲ پاسخ

الهی شکر😃😃😃
بش بگو شاید این اتفاق برا این بود ک ناشکری کردی از داشتن ی پسر دیگه
چ فرقی داره جنسیت بچه وقتی از گوشت و خون خودمونه

خدارو هزار مرتبه شکر بی نهایت خوش خال شدم کل دیشب همش مغزم درگیرت بود خداروشکر که پسرت خوبه🙏🙏

خداروشکر بچت خوبه چند روزه دنبالت میگردم. واسه گل پسرت نذر کردم نذرم ادا کردم خودم انشاالله همبشه سالم باشین گلم

سلام عزیزم دو روز پیش خیلی برای آرمان عزیز دعا کردم خداروشکر 😘

منم بخاطر دختر باردار شدم دوسال پیش پسر بود که سقطش کردم باز پارسال باردار شدم تازه با کلی کار که دختر بشه اما بازم پسر شد منم خییییلی ناشکری میکردم ولی الان میفهمم بدون اراده خدا برگی از درخت نمی‌فته حتما مقدر خدا بر این بوده

عزیزم یه سوال دارم میشه درخواستمو بپذیری

خداروشکر🥹🥹🥹🥲

خدارو صد مرتبه شکررر
تاپیکتو دیدم الان حالم خوب شددد
شکر که گل پسرت بغلتونه

عزیزم شایدم ی حکمتی بوده😘

خداروشکر عزیزم ♥️

خداروشکر عزیزم 😍
از پریشب خیلی تو فکرت بودم💛 واقعا خوشحال شدم...

خداروشکر عزیزم انشالله همیشه تنش سلامت باشه خدا حفظ اش کنه .انشالله همیشه زندگیتون شادو خرم باشه😍😍😍

خداروشکر امیدوارم هیچ بچه ای مشکل و بیماری براش پیش نیاد🥲❤️

ای جونم الهی شکر بخدا انگار دنیا رو بهم دادی با خبرت ایشالا سالیان سال همینجوری سالم و سلامت عاشقانه در کنار هم باشید مواظب شازده کوچولومونم باش میگه یک لحظه غفلت برابر است با یک عمر پشیمانی خوشحال شدم ک حال آرمان خوبه

خدارو هزار بار شکر...بمونه برات ❤️❤️

خدااااااایا هزار مرتبه شکر چقدر نگران پسرت بود چیشد بلاخره دکترچی گفت
خداروشکرحالش خوبه

از خدا میخوام این حال خوبت مانا و پایدار باشه و جمع خانوادگیتون همینجوری قشنگ موندگار باشه🥰

خدا رو شکر،چقدر حالم بد بود،خیلی دعا کردم،بهترین خبری که میشد بشونم و از ته دلم خوشحال بشم و بخندم این خبر بود،بعدأ از پسر خوشگلمون عکس بزار ببینیمش😘😘

خدارشکر عزیزم خیلی خوشحال شدم خدارشکر پسرت خوبه و الان پیشته از دیشب همش فکرم درگیرت بود. انشالله همیشه سالم و سلامت باشین

خداروشکر که کنار همید و حال پسر گلت خوبه

😍خداروشکر بخیرگذشت خیلی خوشحال شدم
خدا واقعا آرمان بهتون بخشیده ویک امتحان بوده که به خاطرشوهرت ناشکری کرده بود وحالاکه شوهرت عذاب وجدان گرفته وپشیمون شده توهم ببخشش اوقات تون تلخ نکنید مهم اینه که گل پسرتون آرمان جان الان سالم سلامت هس خدارو بایدشکرکنید ♥️عزیزم انشالله که همیشه سلامت وخوشبخت باشین

خداروشکر عزیزم خیلی تو فکر گل پسرت بودم

خدایاشکرت

خدارروشکررر که حالش خوبه نمیدونی چقدر خوشحال شدم حالا برو با خیال راحت باهاش بازی کن ومحکم بغلش کن وخداروشکر کن واسه وجودش

خداروشکر خیلی نگران بودم
همش دعا میکردم بچه‌چیزیش نشه

خداروشکر،الهی همیشه شادباشید

وای خدایا شکر خیلی خوشحال شدم

خداروشکررررر

خداروشکر عزیزم که چیزیش نشده اومدین خونه با خوشی انشالله هزاران سال پیش هم با دلخوشی باشین

خداروشکر ک بخیر گذشت
خیلی خوشحال شدم ک حال پسرت خوبه
بلا به دور عزیزم🩷

خداروشکر ک ب خیر گذشت

الهی شکرت الهی شکرت درکت میکنم

سوال های مرتبط