بعد ارضا شدن باید حتما استراحت کرد؟؟؟

پوشک شیرخشک کولیک بچه

۶ پاسخ

اگه اقدامی اره

مگه زایمان کردی که استراحت کنی😂پاشو خودتو لوس نکن

بعدش باید رفت حمام

عزیز استراحت واسه کسیه که اقدام باشه یا موعد زایمان باشه دیگه از ۴0 روز بعد زایمان اگه نزدیکی داشتی جای این لوس بازیا و ناز خاتون بازیا نیس😂اون استراحتی هم که میفرمایید واسه آقایونه باید به سمت پهلوی راست دراز بکشن تا بدنشون به حالت اولیه برگرده نه خانوما،زنا بدتر انرژیشون میره بالا و استروژن هورمونیشون میره بالا به خاطر همین هیچ نیازی به استراحت نداره مگر این که در شرایط مشکلات رحمی،عفونت، اقدام به بارداری و موعد زایمان باشن

نه دوباره شرو کن

نه بابا.. پاشو برو کارت کن .. خاستی میتونی استراحت کنی بعد شست و شو و حمام.. نخاستی هم میتونی ب کارات برسی

سوال های مرتبط