۷ پاسخ

همدردیم منم اصلا وزن کم نکردم که هیچ چاق تر هم شدم شکمم هم انگاری پنج ماهه باردارم

منم بچه شیر میدم و رژیم گرفتم شیرم کم نشده ولی حس میکنم آبکی شده

باشگاه برو

من که افتضاااااح لاغرشدم،یعنی دلم میخواد بمیرم شانس ندارم هرروز لاغرتر از دیروز😑😑😑

خخخخ.منم به درد خودت دچارم

غذاتو بایدکم کنی فقط
من هیچ رژیمم نگرفتم بچه هم شیر میدم ۵ ،۶ کیلو کم کردم

شیرینجات حذف کن برنج یکم کم کن بجاش چیزای پروتیئن دار بخور

سوال های مرتبط

مامان آرین و تایماز مامان آرین و تایماز ۱ سالگی