۳ پاسخ

بهتر که نگیری چون اذیت میشی اعصبانی میشی شاید شیرت دیگه بچه رو سیر نکنه ولی اگه خیلی دوست داری فست بگیر از ده شب تا ده صبح هیچ چیزی بچز آب نخور پیاده روی بکن

شیر میدی چجو چاق شدی من ب فنا رفتم

منکه یه وعده غذا کم بخورم شیرمم کم میشه بچم سیر نمیشه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل وآیلین مامان ابوالفضل وآیلین ۱ سالگی