۹ پاسخ

زندگی با بچه سخته

درخواست بده بهم مهربون اکانت قبلیم مسدود شد🥲🥲

من شوهرم بچه رو نگه میداره جایی میرم 😂

سخت نیست..همیشه واسه توماشین اسباب بازی هایی ک دوست داره وسرگرمش میکنه بردار لباس خنک وراحت تنش کن هر۲-۳ساعت بزن بغل پیادش کن یکم هوابخوره

من اومدم مشهد تو ماشین اذیت نکرد
اینجام ک عمه هاش هستن خیلی راحتم😄

اخ نگووو
منم از رو نمیرم هربار بیشتر پاره میشم

سخت نیس عادتش ندادی به صندلی ماشین
فقط وسیله زیاده

زیادددد
سه ماهش بود رفتم مشهد
الان دوباره اومدم

برام درس عبرت نشد ك نشد بتمرگم .

خیلییی

سوال های مرتبط