مسافر داریم مشهد
خدابخیر کنه
وای من از ترس دارم سکته میکنم
من از قبل سال تحویل تا دیروز مشهد بودن خداروشکر جیزی ندیدم نشنیدم خیلی هم آروم بود
صدایه ابر ها مگه نبود
بعدشم ی دودی دیده شد
کلی پدافند بود
فکر کردم رعد و برقه
اره خیلی شدید بود صدا
صدا اومد مشهد قلبم تو دهنمه
کدوم منطقه ای
نمیدونم جای خونه ما هم صدا اومد
هواپیما بود فکر کنم
بعدش پدافند شروع کرد
دست و پام میلرزه منکه. نمیدونم . تموم شد نه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.