۵ پاسخ

دیشب مگه احیانبود شب نوزدهم؟بازتافرداشب
امشب ک نیست

بله محله خودمون

ما تو خیابون مراسمه جای خونمون ولی نمیتونم برم تاپیک اخرمو ببین

من پریودم

اره میریم سمت حرم🥹

سوال های مرتبط