مامانا آیا بیمارستان شیشه شیر نیازه

۵ پاسخ

شیشه شیر لازم نیس چون بچه ممکنه بعدش سینه خودتو نگیره ولی قطره چکان یا داروخوری ببر با اونا شیرخشک بده

من شیرخشک دادم بااین حال زردی گرفت بستری شد من همش چون بچه اولم زردی نگرفت فکر میکردم اینم نمیگیره خیلی حواست باشه همش میگم ای کاش بیشتر شیرخشک میدادم

اره لازمه

من پرسیدم اینجا اکثرا گفتن آره
فکر میکنم برای اینکه اگر خواستی بخوابی شیر بدن بهش یا شیر خشک بدن بهش اگر شیر نداشتی. بهرحال بچه گرسنه نمونه

اگه ببری که عالیه چون شیرخشک بدی باعث میشه زودتر دفع داشته باشه و زردی نگیره

سوال های مرتبط

مامان کیان 💙
دیانا🩷 مامان کیان 💙 دیانا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهـراد  💙 مامان مهـراد 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس مارال👸🏻 مامان پرنسس مارال👸🏻 ۱ ماهگی