طهران۵۵.انقد قشنگ بود دوبار خوندم
قرار نبود
افسونگر
گناهکار
جدال پرتمنا
قرعه به نام سه نفر
دالان بهشت
اینا محشرررررن
من رمان جدید سونات مهتاب خوندم و این مرد امشب میمیرد ، واقعا دوستشون داشتم
رمان های مهری هاشمی هم همینطور
رمان طهران ۵۵ هم قشنگ بود
همخونه
رمان های م مودب پور هم قشنگن
پریچهر
من بچه بودم گناهکار
اسطوره 🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.