۴ پاسخ

فقط ای وی اف …شاید طبیعی هم بشه اما احتمالش کمه !! من با ذخیره ۳ ، ۲ سال اقدام بودم

خالم ۴۸سالشه ذخیره اش مثل شما بود
الان ۱۳هفته اشه
با ivf

وقتتو با داروگیاهی هدر نده
برو سراغ ivfتا ذخیره ات از اینم کمتر نشده

عزیزم ان شاءاللە خدا بخواد میشە❤️
ببخشید گلم ذخیرەی کم تخمدان علائم هم دارە؟یا فقط با آزمایش مشخص میشه؟

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه مامان هدیه هفته سی‌ویکم بارداری