۱۰ پاسخ

خوبه یسری عقده ای پیدا نمیشن بهت بگن از اسباب بازی بچه ات عکس گذاشتی انگار فقط بچه تو اسباب بازی داره🤣 منم مثل شما یه عکس گذاشته بودم از ریخت و پاش رزا، دو سه تا مامانه بدبخت عقده ای اومدن نوشته چقد از خود راضی! مگه فقط بچه تو اسباب بازی داره! داره خونه و زندگیت رو به رخ میکشی😁

پایتخت 😁

جنی آرزو کن

چ سبکی دوس داری؟

الیس درسرزمین مرزی

دختر من باهاشون بازی نمیکنه ولی تا میبینه دارم جمعشون میکنم همون لحظه بهم شون میریزه

سریال موش

من ک قائم کردم اصلا بازی نمیکنه،فقط میریزه

کره ای نمیبینم ولی این خفن بود
اکشنه
سریع و خشن هابز

تصویر

هییی خواهررر دست رو دلم نزار🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

سوال های مرتبط