من ختم قران گرفتم که کامل خونده باشم
سوره حجرات سوره محمد ولعصر فتح ✅🙏🏻
سوره یوسف .یاسین .نور .محمد
تا حد توانت سعی کن هر روز بخونی اثرشو میبینی 😍
حتما از اول بارداری بخون تا آخرش
خییییلی در روحیات و رفتار فرزند بعد از به دنیا اومدنش اثر داره
انگار داری تو شکمت به بهترین نحو تربیتش میکنی . انشالله که از صالحان میشه.
منم از اول بارداریم میخونم
اره من از اول شروع کردم میخونم و اگه میخواین بچه ارومی باشه سوره والعصر رو زیاد بخونین فوت کنین شکمتون من بچه اولمم اینطوری کردم
من هر روز یاسین و حجرات میخونم برای سلامتیش🥺
اینم اون یکی
این یکی شون
من ختم قران گرفتم هم برا ارامش خودم و تو دلی هم برا سلامتی
سوره یوسف مریم یس والعصر
یه برنامه هم هست فرزند نیکو اون هم یه سری توصیه داره ماه به ماه مثلا تو فلان ماه ایه الکرسی بخونین به میوه بخورین یا مثلا فلان ذکر اونم جالبه
عزیزم من یه برنامه دانلود کردم قران نور اسمش بعد قران صوتی هم داره همزمان متن و صوت وقتایی که بتونم هم گوش میدم هم میخونم ولی بیشتر وقتا موقع خواب یا غذا درست کردن میزارم خودش بخونه و صداش پخش بشه تاالان ۹ جز خوندم .میگن سوره یوسف رو بخونین بچه زیبا میشه یا وقتی بچه تکون میخوره دستتونو بزارین رو شکم سوره توحید بخونین.
من رو سیب قرمز مامانم سوره یوسف وچند تا سوره دیگه خوند دادخوردم
منکلا دارم ختم میکنم
تا الان ی بار ختم کردم الان دور دوم هستم
کلا برای سلامتی نینی میخونم
من برای دل خودم میخوام بخونم ولی از اول حس و حال هیچی رو ندارم .قبل بارداری میخوندم میخواستم ختمش کنم که نتونستم
یوسف یاسین
کل قرآن از اول بارداری تا آخر بارداری برای سلامتی
🤣🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.