خانما از ۴ ماهگی چی بدم بچم

۵ پاسخ

همون ۵ تا ۶ بدم حالا شیرخشک

نمیخوام زود شروع کنم

من برنج ایرانی و با هویج و سیب زمینی و بادوم و پسته میپزونم پوره میکنم میخوره

هیچی فقط شیر

لعاب برنج
درسته خاصیت نداره اما چون میخای زودشروع کنی براش بهترینه و زودهضم هست
بعدش فرنی

سوال های مرتبط

مامان اَهورا👶🏻🐣 مامان اَهورا👶🏻🐣 ۱۵ ماهگی
مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی